1400-06-24 13:00
828
0
76141
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش خفیف برای گلستان و مازندران و شرق گیلان/ آسمانی صاف برای تهران

سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا پنج‌شنبه ۲۵ شهریور در ساعات بعدازظهر بارش خفیف در استان‌های گلستان و مازندران، همچنین شرق گیلان پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است.

به گزارش گلستان ما، سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی کشور اعلام کرد: فردا پنج‌شنبه ۲۵ شهریور در ساعات بعدازظهر بارش خفیف در استان‌های گلستان و مازندران، همچنین شرق گیلان پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است.

امروز بعد از ظهر و فردا سرعت وزش باد در برخی ساعات در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد و در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خصوصاً زابل، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر جمعه ۲۶ شهریور در غرب سواحل خزر و استان‌های گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده داریم.

شنبه ۲۷ شهریور نیز در شمال‌غرب کشور و شرق سواحل خزر بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور آسمان صاف است.

بعدازظهر جمعه و روز شنبه در غرب سواحل دریای خزر و استان‌های گیلان و مازندران ابر و بارش پراکنده روی می دهد. همچنین روز جمعه در ایلام و خوزستان سرعت وزش باد افزایش می یابد.

آسمان تهران روز آینده صاف در اواسط وقت همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در چهار روز آینده آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۵ درجه و ۲۵ بالای صفر خواهد بود.

امروز اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.